Smäckad söndag

Medan alla andra legat bakis eller haft soffmys har jag haft fullt upp. Började dagen med en lång och behövlig sovmorgon iofs och kom ur sängen vid halv tolv. Då gjorde jag mej en nyttig och mättsam frukost av lättfil där jag blanda i jordgubbsprotein toppad med pauluns supermüsli samt blåbär :)

Efter frukosten var det dags att dra till restaurangen för lite jobb och det var en en dag på jobbet idag. Rätt mkt å göra å tiden bara flög iväg. Nu är klockan efter 20 å jag var egentligen lust att bara dra hem å slappa i soffan eller ha en behövlig "spakväll" då både hud bryn fransar och naglar behöver fixas. Men det får bli i veckan för har gett mej fan på att jag ska till gymmet ikväll!

Nedanför ser ni min goda superfrukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0