Louis vuitton

De som känner mej vet att jag är gaska sko och väskgalen. Förut var det bara skor som gällde men väskorna börjar öka i intresse å antal de också.

Min senast snäcka som kom till samlingen är min Louis Vuitton neverfull GM. Det var inte meningen att jag skulle köpa en LV väska just nu egentligen utan vänta till efter nyår iallafall. Men sugen blev för stort och när jag Tom började drömma om väskan om nätterna kunde jag inte stå emot mer! Är iallafall helnöjd med väskan! Är stor nog å rymma allt jag behöver för både jobb vardag å träning! Toppen!

Han i butiken fråga men om det var min första Louis Vuitton väska å jag svara ja. Då fick jag till svar - å fler kommer det blir! :) å är nog rädd att han hade rätt, redan börjat kolla ut nästa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0