Long time no see

Jag la ju inprincip ner bloggen efter att jag kom hem ifrån USA då jag inte hade något intresse för att blogga längre. Men det senaste har suget kommit tillbaka och jag tänkte ge det en ny chans!

Dock kommer ju inte bloggen handla Om mitt liv i USA lägre utan min vardag här i Oslo. Det kommer bli mycket shopping, lite skönhet, Förhoppningvis lite träning då jag ska försöka börja träna mer å allt vardagligt som sker i mitt rätt tråkiga liv :) men känns rätt omotiverat att blogga med en header som säger au pair i San Francisco . Men förstår mej verkligen inte på hur man ändrar så får leta upp ngn som har bättre koll. Är det någon där ute som vet så ropa till:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN TILLBAKA! :D :D :D

2012-09-18 @ 14:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0