Nagellack

Egentligen är jag ju en "franskmanikyrtjej" när det kommer till naglar. Jag har ju haft gelenaglar med franskmanikyr från nov förra året till för ngn vecka sedan då jag bestämde mej för att ta en paus å låta naglarna få vila lite då dem blir väldigt slitna å tunna utav att ha gelé eller akryl.

Så nu är mina naglar jätte tunna och veka samt har en väldigt ojämn yta. Så då försöker jag dölja det lite med ett snyggt höstligt nagellack. Just nu kör jag på ett ifrån Max Factor som heter "hot coco" . Skit snygg höstfärg enligt mej. Nästa färgköp blir ett rödlila tror jag :) det dumma när man sköter naglarna själv är att det håller så kort tid. Man får hålla på å måla om så gott som varje-varannan dag. Så fort jag ställer mej i duschen eller diskar eller ngt lika de skavs färg bort :( någon som har något tips så det håller längre ?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Om du polerar naglarna först då sitter nagellacket mkt bättre :)

2012-10-06 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0