LONDON

I somras var ju jag och Anna iväg till London... Något bag nästan ångrar nu. För nu är jag helt förälskad i den staden och vill åka tillbaka så gott som varje månad typ.

Älskar shoppingen, äskar att det finns starbucks, gillar storstadslivet , att få vara anonym och det känns lite som ett mini USA (dock inte alls lika bra men bra mkt bättre än swe). När vi var där sa vi att vi skulle tillbaka! Å jag tror vi bestämde att vi skulle åka när jag fyller år! Å nu försöker vi göra detta till verklighet! Suttit å kollat biljetter, hotell å kollat på kläder i alla mina London Favvo butiker hela dagen så nu är suget enormt! Plus att denna gången har faktiskt Victoria secret öppnat , på riktigt!

Well well om vi kommer iväg eller inte får tiden visa ! Nu ska jag försöka palla mej iväg till gymmet! Alldeles försent !

Bilder från London i somras :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0