LONDON BABY

Ja då var den efterlängtade London resan bokad! Dock blev de inget runt min födelsedag utan i mellandagarna ! Vi hade snackat ett tag om å försöka åka då å hade igår precis fått klartecken att vi får ledigt ! Det var egentligen tänkt att jag Anna å renate skulle vika nästa vecka så vi hann snacka oss samman lite. Men när jag gick in å kolla biljetter såg jag att det bara fanns 4 flygbiljetter kvar på dit resan! Så jag å Anna skicka iväg ett sms till renate att vi bokar nu å så va de gjort ! Åååhh Glädjer mej en massa. ! Å julrean startar den dagen vi kommer dit! Uuuuf va vi ska shoppa! Å
Dricka starbuckskaffe! Nu ska bara hotell bokas också! Lutar åt samma hotell som sist!

Hoppas ni haft en fin helg för jag har egentligen haft en skit helg :P :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0