Shoppaholic

Det suger skickligt bra i shoppinghormonerna kan jag säga !

 Gick lite inne i gbg idag för va tvungen gå till apoteket , hittade en massa snyggt ! dock orkade jag inte prova något för hade tusen väskor och jackor på mej så va lagom ofräsh. Men skulle vilja ha nytt smink, nya skor, nya jeans jacka allt ! haha

Samtidigt har jag ju lovat mej själv att inte shoppa mer nu för ska spara. Måste verkligen komma iväg på utlandssemester snart. Plus att jag saknar pluttarna och shoppingen i Cali alldeles för mkt nu igen så skulle vilja hälsa på dem inom snart framtid också ! 3 månader sedan jag var där och det känns som alldeles förlänge ! :(

Felicia SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM Felicia SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COMFelicia SEK 379, Nelly  Shoes - NELLY.COM

funderar på om dessa skönheter ska bli mina inom en snar framtid ! Kommer bli sjukt bra till i vår, kanske tom nya favvisar. Har nyss köpt ett par byxor som kommer vara gaaaaaaaaaaalet snygga till dessa skor.. Hmmm vad säger du Anna, slå till va ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0