On my way

Sitter på bussen hem till Sverige och har precis passerat Uddevalla. Blir att åka den långa vägen denna gången eftersom mamma eller pappa ej kan hämta mej för dem är i Sälen och åker skidor. Är i Göteborg om en timma, då har jag en timma väntetid så då ska bag passa på att släpa med mina väskor till Apoteket, Systembolaget och ngn mobil butik för å fixa ett skal till min phone eftersom jag såg igår att jag lyckats repa den rejält redan :(

Sedan blir de hem å packa allting å imorgon bitti drar vi iväg till Sälen. Ska bli jävligt kul å åka igen eftersom jag ek åkt på 2 år nu.

För övrigt saknar jag Californien något otroligt mkt. Saknar barnen, familjen , SHOPPINGEN, vädret , highwayen, Victoria secret, Marshalls, starbucks, allting! ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0