Nyårsfirande

Eftersom jag lärt mej under mina år att nyår är sjukt överskattat och att saker och ting aldrig går som man tänkt sej försöker jag att inte ha några förväntningar på nyår för man har blivit så besviken på nyår alla år de kaosat på ett eller annat sätt. Och tur va de väl Att jag ej hade för höga förväntningar på detta nyår heller. Visst vi hade planer å jag såg fram emot de liksom men ja.

Först å främst blev jag smådepp på jobbet. Sen tog allting alldeles för lång tid å allt bara krånglade. Jag krånglade å tjafsade med flera st igår, onödigt men Skit sker . Så efter att firat 12 slaget ensam inne i stan väntandes så tröttna ja på kylan å allt krångel så drog iväg på en fest utanför stan. Kändes som vi satt å försökte få tag i taxi/skjuts mer än halva festen vilket va rätt svårt. Väl hemma vid 5 kom i säng halv 8 å vakna 11! Galet 7 h sömn på över 2 dygn.

Men inte bitter över nyår.. Mitt år har börjat bra ändå ä jag har sovit ikapp massa sömn idag så frågan är om jag kmr Somna inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0