Life is good?

Ojoj vad mitt humör går upp och ner ! Igår var jag på världens bästa humör hela morgonen å hela dagen... Sken som en sol typ? Sen på kvällen var jag skit ledsen å sur . La mej å sov å vakna på precis lika dåligt humör imorse! Så tog mitt täcke å flytta ut till soffan å tvn. Grät åt allting som visades på tv å tyckte allmänt synd om mej själv.

Nu är dock humör påväg uppåt å jag tror helgen kommer bli grym!! Imorgon ska jag först till Gbg å dricka starbucks kaffe , 3 mån sen sist. Å sedan hem till fkp. På lördag ska jag träffa min man och bli förälskad ! Mohombi is in town!!

På söndag kommer jag troligtvis må som jag gjorde förra lördagen , men hoppas det är värt de !

Nu ska jag laga mat, packa väskan med alla snygga kläder jag äger å sen bege mej till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0