Hemkommen

Då var även denna Sälenresa över.
Som jag kände på mig resan när jag for hem till Sverige har jag gått och blivit sjuk. Men det har inte stoppat mej i backarna :) feber huvudvärk och halsont har jag och morri dragits med mest hela resan. Men tack vare min sjukhusväska som jag drar omkring med i handväskan tryckte vi i oss diverse piller och klara oss fint !

Vädret började med okej, mulet men inte allt för jävligt. Andra dagen va de förjävligt! Snöa och blåste som faaan så de stängde av stolsliftarna! Pga sömnbrist och feber åkte jag inte allt för
Mkt den dagen så jag tog min snowboard och promenera i 55 min hem till stugan ist. Sist dagen va dock kanon men super kall!

Feber var inte den enda sjukdomen vi hade på besök i stugan. Vakna kl 2 Inatten av att ngn spyr. Var i det läget inte säker på om det var ngn av killarna som fått i sej för mkt dricka eller om det var Sandra som blivit sjuk (hon mådde dåligt på kvällen) . Alla som känner mej vet hur jag reagera! Efter att ha legat och hållt för öronen med musik instoppat på högsta volym i 45 min samla jag ihop mina telefoner , täcke kudde vatten och sprang sedan ner till bastun för att tillbringa natten där för att höra minsta möjliga! Blev inte ens sekund sömn den natten. Bänken var hård, musiken var för hög i öronen och kroppen var så nervös att jag bara låg och skaka! Smsade min fina anna och fick massa pepp talk kl 3 på natten. Ringde sedan pappa på morgonen å sa att jag skulle ta bussen hem! Haha! När jag väl vågade mej upp på första plan i huset vid halv 11 tiden på morgonen verkade Sandra må bra igen och hon hade bara blivit matförgiftad den stackarn!

Förutom det har jag haft en jävligt bra resa då! Längtar redan till nästa! Nu är jag hemma och efter att sprungit runt i underställ och skidkläder nästan helt osminkad, inte fixar hårt ordentligt på en vecka eller ngt kände jag mej otroligt ofräsh! Hann inte komma in i lägenheten innan jag drog iväg och sola och nu ligger jag i badet och ska göra alla spa behandlingar man kan typ! ;P

Väldigt vågat av mej att ligga i badet med iphonen eftersom jag redan tappat en i toaletten en gång. Så ska sluta nu och fylla på med mer varmvatten ist :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har väl otur med denna fobi oxså stackare. Tur att det ändå gick så pass bra kan inte tänka mig hur det skulle ha gått för dig om ni var magsjuka på resan hem HUA!!!. Skönt med badkar va <3 puss

2012-01-13 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0