gårdagen

Känslan av att helgen kommer bli grym verkar stämma!

Igår börja jag bussfärden kvart över sex på morgonen, då hade jag gått å lagt mej kl 3 somnat kl 4 å gick upp kl fem, så var lagom sliten, men de gjorde inget ! Kom till Göteborg runt 11 tiden och det första jag gjorde då var å leta upp en starbuck å köpa min latte jag längtat efter, dels för den är sjukt god å dels för jag verkligen behövde vakna ! Sedan begav jag mej till nordstan. kika runt där lite..

Igår när jag gick till jobbet såg jag en tjej med sjukt snygga skor! tänkte gå fram å fråga vart hon köpte dem men eftersom hon var toppklädd å jag såg ut som  skit å hade bråttom till jobbet frågade jag aldrig. vilket jag ångra dypt sen på kvällen när jag satt å sökte runt på nätet för å försöka hitta dessa skor. MEN, andra affären jag går in i är bikbbok. å tro faaaaaaaaaaaaaan skorna står där ! Sådär supersnygga å bara skirker Emelie, så det blev både svarta å beiga , true love !

Efter en halvdag med shoppping, å spenderat lite för mkt för vad som va tillåtet å hade så mkt saker å väskor så jag ej kunde bära mer va de dags å åka vidare till fkp. Trevlig tågresa med linus, blev upphämtad på stationen,  åkte direkt å köpte pizza med mamma. sen ner på stan å gå till systemet och köpa biljett till imorgon. Efter det däcka jag å mamma i soffan med diverse goda saker å kolla på massa tills jag somnade å  halvt i somnen svarade på  mammas alla saker. Klockan hann inte ens kl 21 innan jag hade somna å jag blev bara sur när mamam sa att jga skulle gå iupp till sängen ist. men till slut kom jag upp till min skönhet , å sov ändå till kl 14 idag ! Jag har alltså sovit 17 h inatt ! de fanns visst lite å ta igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0