Victoria Secret

Ååhhh så jag saknar denna butik! Å nu när våran snart (förhoppningsvis) kommer suger det lite extra i shoppingfingrarna efter VS skönheter . Så efter att ha spenderat timmar - dagar - veckor så la jag nu in en order till mej å Anna... å där var vi ett X kr fattigare ! Galet !! Håller tummarna för att allting passar. att vi får fint väder så jag kan använde våra fina bikinisar. Varför jag beställde en maassa fian underkläder vet jag dock inte eftersom jag inte har ngn pojkvän så de va ju lite dumt. Men nu är jag iaf förberedd ifall ngt skulle dyka upp!
Nu blir de gymmet nästa så formen är i hyffsat skick när allting anländer ! :)





Adriana Lima - gaaaaaaaalet snygg människa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0