Renee Sheppard Smycken

När jag kom till USA hade inte min värdmamma ngt speciellt jobb. Hon var alltså hemmafru som många andra kvinnor i USA. Men medans jag var där startade hon ett nytt företag. En smyckes kollektion. Det började med att hon satt hemma å lekte lite själv med diverse pärlor å grejer. Sedan börjades det beställa in Diamanter och sen dess har det bara rullat på. Jag har själv 2 av hennes första armband hon tillverka och min mamma fick ett i Julklapp.

Nu har hennes vår kollektion kommit ut och det är så himla kul å se hur hennes smycken utvecklas ! Hon har blivit riktigt stor i USA och flera känsidar bär hennes smycken och visats upp i olika media. Så himla kul att det går så bra för henne ! Och ifall min hostmum läser detta; you are amazing <3!

 
Några bilder  lånade ifrån hennes vår kollektion ! Mina favoriter är lätt de turkosa armbandes med sjöstjärnan plus nyckel halsbandet ! (Kanske för dem är nyast för mej då jag redan fått tjuvkika på det andra för ett tag sedan :)) Funderar på att beställa iallafall det turkosa armbandet. Kommer blir sjukt snyggt i vår ! Måste bara låta pengarna rulla in lite ! (annars är det alla hjärtans dag på tisdag, nån söt? ;) haha)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att det går så bra :) Jätte fina smycken. <3

2012-02-09 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0