Julbord

Ikväll hade vi julbord med jobbet (lite sent ja men det är ju vi Som jobbar häcken av oss när alla ande har julbord) . Det var mysigt och trevligt. Dock hade jag väl inte riktigt trevligt som alla andra eftersom jag legat med huvudvärk och feber i 2 dagar. Så den höga ljusnivån vAr ingen höjdare för men. Men åt lite god mat å drack lite vin å champagne sedan åkte jag hemåt ä de andra fick fortsätta utan mej ;(

Vi fick dock presenter av vår chef också! Haha. Eftersom vi är 6 st snygga singeltjejer (okej näStan alla är singlar) som jobbar nere i en mörk källare tyckte vår chef vi behövde diverse sexsaker.! Blev många Skratt :)

Nu ska jag läs lite och sedan försöka sova för imorgon ska jag Skriva på kontrakt å sedan jobba :) inte alla som vet men om en vecka börjar jag ett nytt jobb! Den à gången på dagis med 8 små ett åringar. ! Kommer nog bli mkt kärlek känner jag på mej!

Idag har dem där hemma haft 18 års kalas för min lillebror. Önskar sååå jag hade kunnat vart där! Grattis igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0