happy valentines day

Har vart lite deprimerad över att jag skulle fira alla hjärtans dag som singel för första gången på sådär 5-6 år.. Men de va helt utan anledning. Haft en väldigt bra dag faktiskt. Börja dagen med å skämma bort mej själv å fixa mina naglar som hade vuxit ut alldeles för mkt ! Sedan hem å laga mat , dra igång brandalarmet en andra gång den vi flytta hit, pinsam förlåt kära hyresvärd!

Sedan bar de iväg till jobb där nästan alla som jobbar där var på plats eftersom vi ikväll haft överfull restaurang! Jättemys å träffa alla tjejer igen eftersom jag saknat vissa väldigt mkt? Å även kul med mkt på jobb även om de va väldigt mkt pussandes ! Sen hem å mysa med Anna.

Å man blev visst uppvaktad på alla hjärtans dag även om man är singel! Grejer det där, kanske de jag ska satsa på nästa år också? ;)

image descriptionimage description
image descriptionimage description


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt att du blev uppvaktad ändå. Perry hade köpt Tulpaner fast vi var och shoppade i ullered dagen innan och sa att vi ej skulle köpa något mer gulligt av honom :) Ha de bra puss o kram <3

2012-02-15 @ 08:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0