give it to me baby...

Jag har gått å blivit lite av förälskad i have2have.se skor... men anna säger att jag itne får shopppa mer nu.. :(
Varför har jag ingen underbar pojkvän som skullle älska å se mej i snygga skor å därför skulle komma hem med dessa snyggingar som en lite överraskning till mej en tråkig dag? Suck.. 
 
har även hittat världens snyyggaste killklocka som jag ska köpa till min blivande pojkvän. Men den va fan inte gratis så jag må då jävlar va säker på att han är värd det innan jag ger den. Frågade Anna om jag skulle köpa klockan sålänge å lägga på vinden typ i väntan på den rätta, men hon tyckte jag skulle se till å finna en kille innan jag köper en klocka för flera tusen till honom ! Haha smart, kanske. Men tänk å träffa en kille som köpt på sej en massa skor till mej som jag får på typ sådär tredje dejten ! Wosh skulle ju gift mej efter 5e dejten då!

hmm ne dags å sova kanske..



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nu är du allt lite rolig Emelie <3

Det är klart det skulle ju inte vara dumt att ha en sån pojkvän som kommer med skor till dig var å varannan dag hihih. Men det var nog bra du inte köpte klockan å la den på vinden......

Det var riktiga Emelie skor skitsnygga :))

Ha det gott å var rädd om dig.

Kram

faster

2012-02-01 @ 11:07:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0