Dear hostkids!

Idag är en sådan kväll då jag gråter över hur mkt jag saknar mina barn ! Går dagligen in på den nya au pairens blogg för å läsa hur hon har det ! Tkr de e jättekul , men varje gång det kmr ngt om vad barnen sagt lr gjort får jag klump i magen. Det knyter sej. Im heartbroken! Av en 6 årig kille!

Det är en sak å älska sin pojkvän å sedan bli krossad av honom, det gör svinont du blir förstörd men du lär dej å komma över det! Det är annat när de gäller barn. Du kmr inte över de, de blir värre å värre för var dag du är ifrån dem! Dem var liksom mina ögonskatt i ett års tid. Jag gjorde allt med dem , jag var deras extra mamma som såg till att vardagen fungera.

Det är snart 2 år sedan jag åkte till USA. Å sen dess har dem nästan var dag varit bakgrundsbild i Min mob, i 2 år. Dem är med mig jämt! Nu plågat jag mig själv med å läsa gamla mejl ifrån mina värdföräldrar plus kollar på massa gamla bilder .


I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0