Cancun

Idag för ett år sedan låg jag på stranden i Cancun , Mexico. Drack alla möjliga paraplydrinkar utan paraplyn hela dagarna lång för att sedan avsluta kvällen på ngn av Cancuns grymma klubbar. Just denna kvällen för ett år sedan - alla hjärtans dag , var vi på CoCo bongo. bästa klubbben ngnsin om ni frågar mej! Alla skulle ha röda kläder pga dagen, när vi väl kom iväg var jag den enda med röd klänning , dem andra tjejerna banga visst ;( haha.

Bara för att det var min livs resa, å jag med all säkerhet hade en av mina livs bästa kvällar denna kvällen för ett år sen får ni ett bildregn med massa bilder ifrån kvällen och resten av veckan ! Enjoy!



 
random bilder ifrån CoCo bongo, Gissar på att det spelades en väldigt bra låt när bilden längst upp till höger togs, eller va tror du anna ? ;)


Blev förfrågad/TVINGAD att vara med å spela "sexy chick" i en av deras föreställningar. Efter de rulla de bara på. Kändes som jag knappt hann umgås med alla som var där för dem skulle hela tiden ha oss med på diverse saker, Uppe på baren hela tiden, i diverse föreställningar, längst ut på schenen uppe i luften ect ect, tur man inte är speciellt blyg med tanke på hur många hundratals mäniskor det var där :P



Lite random beachbilder !


jag hade det ganska bra ;)


Våran bartender fick jobba ganska hårt med 4 tjejer från sverige, 4 tjejer från canada, ett par ifrån canada å 13 killar ifrån Norge som alla drack konstant hela dagarna å nätterna.


Resten av veckan bestod av bland annat Bikini Contest där jag gick 125 dollar rikare ifrån men var lagom skamsen dagen efteråt! Och eget togaparty på hotellet när vi fick sågott som halva hotellet att springa runt i sina hotell lakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0