Just can´t get enough

ja, det är verkligen så med mej. Jag kan aldrig få nog . Oavsett vad så ska de alltid vara mer mer, bättre bättre, större större. you get it? Det är liksom alltid go go go med mej.. Nu har jag under en månads tid haft 3 jobb samtidigt, varav 2 av dem har båda nästan vart på en heltid var.. Vilket betyder att jag jobbat 7 dagar i veckan och 5-6 dagar med dubbla pass! Nu är jag ledig ikväll, och även imorgon .. Whooop?! Men inte fan känner jag " ååh vad skönt att äntligen vara ledig en kväll, att bara slappa, kommer iornding i lägenheten, ta hand om mej själv, göra vad fan jag vill." Nej, istället känner jag "paaaanik vad fan ska jag göra hela kvällen?"
Ändå har jag jobbat hela dagen redan, jag öppna så jag var först å gå , hon fråga mej typ 3 gånger vill du gå hem? jag bara nej helst inte hahah. Och nu sitter jag här, letar igenom facebook, mobilen mailen, allt jag har för att hitta någon jag kan ringa och terra, någon jag kan tvinga gå ut å ta en drink med mej. men nej, fanns inte så mkt kul! haha

Nästa vecka kör jag min sista vecka på kantinan, vilket också innebär min sista vecka med dubbla jobb ! Sedan blir det bara ett jobb, å då kommer jag börja 14 som tidigast, ibland 19. Vad fan ska jag göra hela dagarna!? jag är redan nu inställd på, okej jag måste söka ett nytt jobb, som extra jobb på dagarna, kommer ju klättra på väggarna annars ! hahah , jag i ett nötskal alltså.

Men längtar även tills jag blir helt frisk så jag kan komma igång med träningen ordentligt. så jävla pepp på å börja trääna stenhårt igen. Hållt upp alldeles förlänge nu ! Så förhoppnignsvis kommer det ta endel av min tid och energi! :)

I morgon är även anna ledig så då ska vi packa upp i lägenheten och fixa. Å även färga våra hår som vi försökt göra i en veckas tid nu men aldrig fått gjort eftersom vi aldrig är lediga samtidigt :P Fan att ikea inte är öppet på söndagar alltså !

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0