Uppe med tuppen

Yes ! Idag är jag uppe med tuppen !
halv nio stod jag upp, inte dåligt för att vara mej.
Laga mej finfin frukost, som jag är tokmätt ifrån nu,
hällde i mej en stor kopp kaffe å massa c vitamin så jag ej skulle somna om.
det är tänkt att jag ska palla mej till gymmet nu så jag hinner träna innan jag börjar jobba, Okej jag bröjar 14 men vill ej stressa.
Dock vet jag inte hur jag ska lyckas slita mej ifrån mej sköna varma filt. Anna har sänkt värmen i lägenheten å jag fattar inte hur man höjer så nnu är de sviiin kallt ! ;(

Igår kom jag å anna äntligen ivääg till ikea. vi fick köpt en massa nödvändigt vilken känns skönt. Nu början lägenheten faktiskt kännas lite hemtrevlig  ! De va tänkt att vi skulle ragga upp en kille där också som kunde bära hem allting åt oss. Dock gick de inte så bra, så vi fick släpa hem allting själva på bussen, men självständiga kvinnor som vi är gick de fin fint ! haha :)

Ne om jag ska lämna bloggen å faktiskt ta å palla mitt ass bort till träningskläderna kanske. :)
eller sitta kvar här å leta efter ny vinterjacka, kan ju behövas ! :P nej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0