Tid över till annat..

I veckan som kommer jobbar jag jättelite ! Egentligen jobbar jag fortfarande mer än en normalperson. Men för att vara mej, och för att vara hur min tidigare månad sett ut så är det lite !

Veckan som kommer ser ut såhär:
Måndag: Cantinan 9.00 - 14.30 ,  Big Horn 18.00-23.30
Tisdag:  Cantinan 9.00 - 14.30
Onsdag: Cantinan 8.00 - 15.00
Torsdag: Cantinan 8.00 - 15.00  Big Horn - Standby
Fredag:  Cantinan  8.00 - 15.00 , Big Horn  18.00-00.30
Lördag:  Big Horn  14.00 - ?
Söndag: Big Horn - Standby

Känns konstigt och tråkigt att jobba så lite.. Dels för Anna jobbar som en idiot denna vecka, dubbla passa alla dagar typ. Vem ska jag umgås med liksom? känner ju inga här ;(. Å sedan för jag trivs så sjuuuuukt bra på mitt nya jobb så vill helst jobba varje dag !  å sedan behöver jag ju pengarna ! Men jag hoppas det bara är tillfälligt denna veckan med så få tider bara för vi har upplärning på en ny. är ju ändå lovad en heltid så hoppas de kommer hållas ! :)

Men kansake bra att jag ej jobbar så mkt denna vecka eftersom jag ska ha upplärning på cantinan med den nya tjejen ! Jobbar ju min sista vecka där denna veckan. Lite synd att jag ej fick sluta idag som det var sagt för då kunde jag åkt hem till kära swe tis- fre! Det hade verkligen verkligen behövs ! massa saker jag måste ta ner till den  nya lägenheten!

Men aja, får väl se till aatt friskna till snabbt så jag kan börja träna ! Vill ej böörja träna innan jag är helt bra eftersom jag vet att jag ej kommer ta de lugnt utan köra stenhårt med en gång, så typiskt mej, satsa 110 på allting jag gör. Sedan  får jag väl ta en tripp till ikea, å fixa i lägenheten så vi kommer iordning. Kanske gå å knacka på hos de 2 svenska killarna som bor brevid å se om jag kan hänga med dem lite när anna jobbar :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0