Smile like you've never cried, fight like you've never lost, love like you've never been hurt, and live like you'll die tomorrow.

Idag är en bra dag!
Jag har varit 2 timmar efter hela dagen å de har spöregnat men de gör absolut ingenting!
Började med att jag gick och la mej 2-3 timmmar försent inatt, inte förrän halv 3 kom jag i säng.
Och 10 i 6 ringde Annas alam, som hon aldrig vaknar av utan jag får väcka henne varje gång ! Jävla mans fasoner hon hålller på mej ! ;P
Kom iaf till jobb, Trodde jag hade koll å var i god tid med allting, men av någon anledning hade jag massa saker kvar att fixa när alla kunder kom, vilket resulterade i att kunder klagade och var otrevliga fast dem såg jag sprang runt som en idiot, vilket gjorde att jag blev på lite dåligt humör ett tag pga sömnbrist också. Men det gick över fort när jag hade slutat och åkte till mitt andra jobb för att fixa lite praktiska saker vi behövde gå igenom. som alltid när jag åker till jobbet blir jag stående och snacka med johanna i flera timmar. Jag hade massa planer efter jobbet. Jag skulle tvätta, packa upp, sova , träna , sola ect ect.. Men blev kvar på jobb i nästan 2 timmar å tjöta.. så kom jag hem, helt överlycklig ! Hela vägen från Tbanan till lägenheten gick jag å log för mej själv. Har nämligen fått ledigt 9 dagar i oktober ! Så ikväll eller imorgon ska jag boka biljetter till San Francisco och min kära fina värdfamilj!
Ser så sjukt mkt fram emot att få träffa dem igen !! Få mysa med barnen ! Få shoppa en massa i alla USAs bra affärer ! Det ända tråkiga är att jag kommer 12 dagar försent. Ryan kommer ha hunnit flytta tiill LA då. Så är inte säker på om jag kommer kunna träffa honom ! Hur kommer Marin vara utan Ryan? kommer bli helt konstigt för mej ! Men glädjer mej sjukt mycket iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0