Slutstation

Jag har insett att jag och Anna borde bo på slutstationen av Tbanan/trikken/bussen . På 2,5 dagar har vi missat våran egen hållplats 3 gånger !
Först gjorde vi det natten mellan lördag å söndag när vi hade vart ute (precis som vi gjorde när vi bodde på hovseter å bussen kom tillbaka å plocka upp oss). Denna gången kom tyvärr ingen buss tillbaka , å vi var helt lost, så vi fick ta en taxi, å betala 150 spänn för att åka tillbaka till hållplatsen vi råkat åka förbii ! haha .

Sedan fick jag ett sms av anna i måndags, som va rätt långt.. Direkt efter får jag ett till sms. "Faaaaaaan nu missade jag gå av på våran station bara för jag skrev sms till dej!" jag skratta gott åt henne å tyckte hon var rolig.

Igår satt jag på tbanan, fixade med mobilen å lyssna på musik , kollade upp när de va 3 stationer kvar, nästa gång jag kollar upp, tro fan jag har passerat min station ! Japp japp, de va bara gå av, gå över till andra sidan för att åka tillbaka, jaha då går de inga tbanor från den sidan?? sprang runt å virra att tag, tills jag insåg att tbanan gick i båda riktningarna från samma sida.

Aja inte lätt, borde finnas ett alarm på mobilen som piper när man kommer till sin station ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0