Skor.... eller Kastruller ?

Varför jag hamna här är för att jag egentligen försöker packa men det går helt åt helvete så då ger jag upp egnetligen.
Enligt mej har jag inga höstskor nere i norge så jag vill ta med mej massa nu när jag åker tillbaka.
Men enligt Anna har jag redan alldeles för mkt kläder och skor (hon kan ha rätt eftersom jag fortf har en resväska som jag ej packat upp eftersom det ej får plats) . Men jag känner mej naken när jag inte har mkt å välja på !
Måste ju liksom ha med mej alla mina favvisar. Så när hon fråga mej vart jag skulle göra av allting svara jag under kudden! Å de ska jag fan ha om det krisar, jävlar vilken nackspärr jag kommer få ! haha ..

Men iaf, huvudsaken till varför jag åkte hem förutom att träffa familjen var att hämta en massa kastruller och stekpannor å såna praktiska saker så vi kan börja laga mat igen ! Även liten handdukar å sängkläder , latteglas mm..

Nu är resväskan nästan full, och jag har inte ens vart i källaren och hämtat upp all denna skit ännu !
Så nu börjar funderingarna gå..... vad är viktigast, skorna eller kastrullerna..?
Anna, vi har ju klarat oss utan att laga mat i över en månad nu... tror du ej vi klarar oss lite till ? ;)  Haha

Fan vi skulle ha hyrt en större lägenhet , detta kommer gå åt helvete, gick ju ann då det var sommar och skorna var tunnna och små ballerinas mm.. Men nu när hösten /vintern kommer och det ska fram med stövlar å tjocka vinterjackor å annat blir det svårare, det går liksom inte stapla 3 par stövlar på varann som det går med sommarskor ;(



Mina å Annas högklackade svart partyskor i den första lägenheten :)


Kommentarer
Postat av: lis

Hej, är din familj ledig eller är du kvar i usa? jag ska rematcha med min familj i newyork, vilken organication använder dina hostparents? mvh lis

2011-09-15 @ 20:44:30
Postat av: yvonne

Hmmmmm blir inte lätt att lösa det.

Kram

Faster

2011-09-16 @ 20:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0