mitt nya namn är trötter

dagen idag har varit hemsk !
jag var inte vad det är med mej, är så sjuukt trött hela tiden.
måste ha näringsbrist på ngt lr ngt,
eller så är de att vi ej har ngra fönster så jag ej får ngt dagsljus .
För både där jag bor å jobbar är ju i en källare, ej så kul :/

Idag gick jag upp vid 7 iaf, men så funkade ej internet, så vänta ja på att anna skulle vakna men hon hade sen vakt så vakna aldrig. Så gick å la mej å sov igen.. Gick sedan upp vid 10 igen.. åt lite frukost, å gick sedan å la mej igen ! vakna igen vid 12, gick upp å åt frukost igen , för å sedan bege mej till gymmet. men så tänkte jag att jag kunde bege mej tiill gymmet med full mage, så jag la mej för å vila i 10 min, å somna ytterligare en timma !
Vid 14 tiden kom jag upp, palla mej till gymmet. körde skiten ur mej där. kom hem, åt lite.. fortfarande inget internet, livet sög hahah. Så gick å la mej igen ! Nu sitter jag här nyduschad. Anna kommer komma hem om ca 40 minuter , supertaggad på utgång tror jag. Jag är allt annat än taggat. fast and furious tokyo drift går påå tvn å jag vill helst bara sitta å mysa framför den. men har ju lovat å taggat hela veckan så får väl rycka upp mej.

Mina planer för imorgon gick i spillo nu också då jag var tvungen å byta till öppningsvakt på jobbet istället för stägningsvakt ;( aja . livet kommer snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0