mitt andra hem

Idag var jag uppe å stod klockan halv 7 på morgonen, fast jag är ledig idag ! woop, inte dåligt gjort !
Dock blev det en nap runt 10 tiden men det behövs ju egentligen inte sägas ;P

Idag har jag även pallat mitt ass till Svenska ambassaden här i Norge, För att hämta ut mitt pass. Jag kom på igår att det endast är 11 dagar tills jag åker till USA igen, å fick lite små panik , ifall något skulle krångla med passet, vilket inte skulle förvåna mej ifall det gjorde. Men jag fick ut passet efter lite väntetid, å nu är allt som ska göras är å söka om turistvisum och föra över en bra summa med cash till mitt bankkonto som går å använda i USA. :) Fan , nu kom jag på ett till problem, vart fan ska jag skriva ut biljetterna?! Vi har ju ingen skrivare här? aja det löser sej, är ju ändå 10 dagar kvar imorgon ;P

Kollade även vädret i ross/san francisco idag, dem har idag 30 grader å ska ha runt 25 grader de närmsta 10 dagarna, så om det itne håller i sej när jag är där lär de ju bli sura miner, as bra också för då behöver jag bara ta med tunna å lätta kläder = mer plats till shopping ;P

Måste börja min lista på saker som måste köpas också.. har börjat lite lätt :

* Uggs, lär ju behövas i vinter kommer bli råkallt
* Hunter stövlar + sockar, lär ju också behövas med tanke på all slask de kmr bli
* 1-2 nya träningskor
*1-3 nya uppsättningar med träningskläder
* Tandblekning
* Ögonfransnäring
* Smiiink !
* Massa underkläder ifrån Victoria Secret !
* Mitt kära CandyBaby läppglans jag tappa en utekväll i Oslo ;( Ska köpa minst 4 eftersom jag alltid tappar dem)
* Jacka
* Väska kanske om jag är så kär jag tror att jag är i Michael Kors väskan
* Tanninglotion
* Mina favvo tuggemmin
* Sen kommer det väl bli en massa radom saker å en hel del kläder :) Glädjer mej sjukt mkt ! Inte shoppat ngt i Oslo typ sen jag kom hit pga jag längtar till Usas shopping !

Vickan, Marshalls, Maycs, Northgate mall, CVS, Safeway, Forever21, Michael Kors  See you soon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0