Mamma och Pappa

Min älskade mamma å pappa är just nu i bulgarien och göttar sej !

Dem firar 10 år som gifta och 20 år som förlovade ! Glada för deras skull! Å glad för mammas skulle eftersom hon älskar värmen , å tjatar alltid om att få åka utomlands å sola å bada. Medans pappa inte alls är mkt för att resa å ligga still i värmen. Så det har inte blivit allt för många resor. Men nu är dem iväg igen :)


Mamma å pappa i glatt och onyktert skick, antar det kommer många såna bilder ifrån bulgarienresan!



Jag och mamma när vi var ensamma i turkiet 2007... vi tog vårt pic och pack och åkte utan grabbarna eftersom de ej uppskattar det lika mkt ! En resa som ger många fina minnen , men även endel ångest, eller ånger över hur jag betedde mej mot mamma under resan. Var ju fortfarande i stadiet där allt mamma gjorde var pinsamt ! Så när pinsamma situationer uppstod blev jag bara arg på henne, även om hon bara försökte för min skull!  Men när vi båda kan ta ledigt och rätt tid kommer ska jag ta med henne på en ny resa, någonstans, som kommer slå alla gånger denna resa! Min dröm är att en dag ta med henne, eller helst hela familjen, till min familj i USA. De kom ju aldrig och hälsade på. Men vill visa dem vilka som är min andra familje, vilka som tog hand om mej ett år, vilka JAG tog hand om ett år, hur området där jag faktiskt bodde ett år av mitt liv var, bara min vardag jag hade för ett år. En vardag som är så långt ifrån deras. Ville verkligen att de skulle kommit, men jag åkte hem ist ;( En dag ska dem få se det!

Älskar er båda ! Är glada att ni uppfostrat mej och format mej till den jag är !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade dotter vad du skriver fint det värmer och du har blivit så mogen och självständig och du är en undebar människa med så mycket energi för saker och du som alltid har varit den som har haft svårast för förändringar i våran familj. Nu är ditt liv det som det händer mest runt och du vågar och du bara slänger dig ut i livet och fixar alltid detta till bästa sätt till slut även om vägen dit är lite krokig. Beundrar ditt mod och envishet och till den fina goa undebara tjej du är <3

2011-09-08 @ 07:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0