FUCK

Dagen som vart så himla bra sluta helt otroligt dåligt iallafall!
Hade ju kollat biljetter till SF, fanns bara 2 kvar till ett bra pris. Men så fick jag inte boka för ryan , för han skulle sncaka med mej först om ngt, men så jobba han så han kunde ej snacka me mej nu.. så väntade jag.
Å nu har biljetterna gått upp 2 fucking tusen ! (2000!!!!!!!!!!!!!!!) . hur fan kan en biljett öka med nästan 40% på ett par timmar !

Fan så arg jag är ! Nu vet jag inte om jag kan åka! Har egentligen inte pengar att slösa på att åka dit nu. Skullle bara åka för jag hitta billig biljett å för jag faktiskt fick ledigt. kommer ju shoppa som en galning med om jag åker. Fan vill bara gråta.

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0