Always keep your heels, head and standards High

Hela veckan har jag varit världens lyckligaste människa.
Jag har gått runt och lett för mej själv, kännt mej som världens fån när jag hela tiden smilat, när jag varit övertrevlig mot alla och vart supersocial mot allt å alla.
Men saker å ting börjar gå bra nu.
Jag jobbade min sista dag på mitt ena jobb i fredags, Börjar alltså med ett heltids jobb nu! Som jag dessutom trivs sjukt bra med ! trivs med jobbbet i sej, trivs i miljön och trivs sjukt bra med mina arbetskamrater!
Har äntligen också flyttat till fast boende, som är sjukt fint  ! Allting är nytt, vi behöver inte flytta runt längre,vi behöver inte bo i resväskor och vi behöver inte vakna varje natt för att dem bråkar på gatan utanför. vi har även nu kyl, spis, ugn, micro och hela köret så nu kan vi äntligen börja laga mat igen!
jag kommer  nu även ha tid för attt börja leva lite, börja träna regelbundet , gå på stan, träffa folk, göra va fan jag vill å inte bara jobba sova jobba träna jobba sova osv..

Jag har även börjat vänja mej vid singellivet. Är ju vanligtvis väldigt dålig på att se det positiva och bra med att vara singel eftersom jag gillar 2samheten och närheten. Men efter 7 månader har jag tydligen vant mej att vara ensam. Det är så skönt att inte vara sårbar på samma satt. Att veta att man inte kan bli sådär djupt sårad. Träffar allt förmånga idioter till killar, för att man ska ha någon tro om dem överhuvudtaget. Ensam är starkast, eller?

Veckan har iallafall varit väldigt bra, men en liten dipp med negativa saker igårkväll/natt. Men så blir det när folk blir fulla, när folk är idioter och ej vet hur man beter sej. Men jag är påväg uppåt igen och jag tror hösten kommer bli grym!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Emelie!

Det låter som du har det JÄTTEbra, fin lägenhet och Ett endaste jobb måste väl vara skönt att slippa fara runt. Skall du åka till dina små i USA å hälsa på igen? Måste bli jätteroligt men lite känslomässigt jobbigt kan jag tro.

Ha det gott å träna lungt.

Många kramar till dig <3

Yvonne

2011-09-12 @ 09:35:06
Postat av: Anonym

http://stylegirl.se - sveriges billigaste smyckesshop?!



- Just nu: FRI FRAKT + GRATIS GÅVA VID BESTÄLLNING!

2011-09-12 @ 09:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0