tårarna rann som ett vattenfall

jaa.. efter inlägget jag skrev förut idag  bröt jag ihop totalt... För att jag inte fick upp håret i en toffs utan att det stack ut åt alla håll. Satte om toffsen typ 20 gånger å bröt ihop å börja stor lipa ! haha . Life is a bitch! Jävla hormoner. eller ? :P haha .

Jaja till sist blev jag så stressad så sprang till jobb med håret hängandes i den där jävla toffsen, å sminket helt borta efter alla tårar. När jag kom dit fråga kockarna mej om jag nyss vakna, när jag sa nej sa dem. "jaaha du har varit ute och druckit hela natten" .. Jaa inte riktigt så var det inte heller men .. :P

Imorgon är det iallafall Anna, min kära sambos, födelesdag. Å jag ska vara på topp hela dagen har jag bestämt mej för. Ingen eller inget kan dra mej ner. har lite planer, berätter mer om dem imorgon :) För nu ska jag snart försöka sova så jag orkar gå upp i tid p sjunga för henne.. dock tänker jag nog inte plåga henne igenom hela jag mår hon leva med min stämma. så tänkte jag kunde spela upp ett youtube klipp med jag mår hon leva ifrån mobilen kasnke ? Fan vad jag är smart ibland ! ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0