shoppinglista

Pratade med anna idag, å hon sa att jag var tvungen att hålla mej till min inköpslista jag skrev innan jag åkte till usa .. så jag gick in på bloggen nu för å leta upp den.. så här är den: * Uggs, lär ju behövas i vinter kommer bli råkallt , - EJ KÖPT. * Hunter stövlar + sockar, lär ju också behövas med tanke på all slask de kmr bli - EJ KÖPT. * 1-2 nya träningskor - EJ KÖPT. *1-3 nya uppsättningar med träningskläder - BARA KÖPT BYXOR. * Tandblekning - EJ KÖPT. * Ögonfransnäring - EJ KÖPT. * Smiiink ! - KÖPT TILL HÄLFTEN. * Massa underkläder ifrån Victoria Secret ! - EJ KÖPT. * Mitt kära CandyBaby läppglans jag tappa en utekväll i Oslo ;( Ska köpa minst 4 eftersom jag alltid tappar dem) - EJ KÖPT. * Jacka - EJ KÖPT. * Väska kanske om jag är så kär jag tror att jag är i Michael Kors väskan - KÖPT DOCL EJ DEN DE VA TÄNKT. * Tanninglotion - KÖPT. * Mina favvo tuggemmin - EJ KÖPT. * Sen kommer det väl bli en massa radom saker å en hel del kläder :) Glädjer mej sjukt mkt ! Inte shoppat ngt i Oslo typ sen jag kom hit pga jag längtar till Usas shopping ! - KÖPT RANDOM SAKER JA... jaaa.. som ni ser har jag ej hållt mej så jättebra till listan, lyckats bocka av å köpa 2 saker typ på listan.. Dock vet jag knappt vad jag köpt ist för känns knappt som jag köpt ngt ! :P haha Jaaaa bloggen är cp å vägrar göra mina enter slag så allting hänger ihop som en stor smet jag vet. hatar blogg.se förtillgället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0