Rutiner

Jag har sjukt dåliga rutiner nu förtiden. Dels är jag jet lagged, sedan har jag kommit hem runt 5 tiden på morgonen hela helgen. Å då har jag ej kunnat gå å lägga mej för är inte alls trött. Så det slutar med att jag går å lägger mej runt 7-halv 8 tiden å ligger vaken till iallafall kl 8. sover.. jävligt dåligt. Går upp , är sjuuukt seg och utan energi pga dålig å lite sömn, äter lite frukost.. Softar lite... Är fortf utan energi, orkar inte laga ngn riktigt mat. blir yr å matt pga energi brist antar jag, går å lägger mej igen, sover förlänge , åker till jobbet, dricker kaffe för att orka, fortf utan mat. Kommer hem, sent, äter gröt. softar.. går ej å lägger mej eftersom jag ej är trött, det blir sent å så börjar allting om igen. Heeeelt värdelöst.

Mia vill  ut efter jobbet idag, men tror jag ska åka hem, försöka sova i tid. Gå upp i tid, ÄTA bra mat , å inte bara en tallrik fil på en hel dag, sedan palla mej iväg å träna innan jobbet. hoppas jag lyckas :P Behöver få tillbaka rutinerna efter 2 veckors semester :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar blogg.se nu? Isåfall vill vi se din shopping!!! :D:D:D

2011-10-16 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0