repeat

Jag är en människa som spelar mina låtar på repeat heeela tiden. Jag fastar för vissa låtar , å sedan kör jag dem om å om å om å om igen.. Å skiter fan i resten av all musik som finns där ute ..

Här är låtarna som går om å om i mina hörlurar just nu :










Denna låt berör mej sjuukt mkt . Drar en suck varje gång anna börjar spela den för mej .. :P



Den sista låten ger mej ett litet lyckorus. Den får mej att tro på att det faktiskt finns bra killar ! Det är bara jäääävligt svårt att hitta dem, å när man väl gör det är dem oftast upptagna eller ngt liknande. Whatever, sålänge jag tror på att jag en dag kommer bli någons "it girl" så är det lugnt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emelie! Jag är en tjej som läst din blogg ett tag, och jag ÄLSKAR den!:) Jag väljer dock att vara anonym i denna kommentar, för ska fråga något som jag personligen tycker är lite jobbig. Men jag hoppas av hela mitt hjärta, att du kan svara på denna kommentar i ett inlägg på din blogg! Det är nämligen så att jag tog studenten i sommras, och nu är det dags för mig att söka jobb! Känns som jag har sökt tusen stycken, men inget händer. Så frågan till dig är om du har några tips på hur man söker jobb? Skickade du in CV:n till företag och sen hände inget mer, eller skickade du in CV:n och sen tog kontakt med företaget, eller ringde du runt till olika företag när du sökte jobb, eller besökte du olika företag när du sökte jobb? Vore så sjukt tacksam om du tog dig tid till att svara på detta i ett inlägg som sagt. Och berätta hur just DU gjorde! Du är en av mina största förebilder ska du veta! Puss på dig & din blogg!<3

2011-10-28 @ 12:26:07
Postat av: Anonym

+ hur ofta och hur många jobb sökte du ungefär?<3

2011-10-28 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0