På väg !

Yes, då är resan påbörjad! Klockan ringde kvart i fem imorse. Vilket inte alls var skönt eftersom jag gick å ka mig vid 1 men kunde ändå inte somna.. Jag har ingen resfeber, jag är inte speciellt nervös. Men jag var orolig över diverse saker . Saker som hänt förut, så som spyor, konma till flygplatsen utan pass, tappa bort passet ngra timmar innan flygning, förseningar, missa flyg, försova mej mm. Men det har gått bra hittills :) det enda är att jag intala mig själv att ha med så lite som möjligt för att kunna shoppa desto mer. Å de har ju vart typ 30 grader i Cali de sista. Meeeen med min tur så är det tydligen regn å betydligt kallare nu! Å inte tala om vad det är på flygplatserna/flygplanen! Fryser så sjuuuuukt mkt! Skulle kunna döda för ett täcke alltså! Man behöver ju typ ha dubbla byxor två tjocktröjor, vinterjacka , raggsockar(som jag faktiskt har med mej) å vantar för att klara en flygresa utan att frysa! Bu!

Aja, ska fortsätta njuta av min regniga utsikt över Helsingfors flygplats i min solstol å hoppas på mat så fort vi lyft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0