ja må du leva

Denna video  fick Anna uppspelad för sej imorse ifrån min Iphone när jag gick in till henne med tårta å ljus för å sjunga. Dock ville jag ju ej plåga henne med min sångröst så jag satte på dessa sötnosar och stod sedan å asgarva mej igenom hela låten för jag tyckte situationen va både rolig och pinsam. När Anna vaknar till tonerna undrar hon först va fan jag håller på med. Sedan säger hon, har du inte gått å lagt dej ännu? Åh ja, nästan så var det, en timma hade jag sovit :)




Vi låg iallafall å myspratade i sängen ett tag, sedan drog hon på jobb, jag somnade om, skulle sova till 9 . Av någon anlednign vakna jag 12. Nu sitter jag å ääter omelett med tomat å avocado ¨å ska snart dra iväg till shoppingcentrat.  :) Det är tyvärr pissväder ute också.

Ha en bra dag ! Å gratttis igen babe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0