igår

Inatt runt 4-5 tiden efter att jag hade sagt hejdå till Ryan låg jag å skrev ett blogginlägg till er om min dag som jag å ryan hade haft. men av någon anledning funka det ej att posta den, så de kom aldrig upp.. För att köra en snabb sammanfattning av inlägget så åkte vi iaf till klippor å kollade på GG bron, var inne i stan å vid piren, åkte till tiburon, åkte till mallet, åt på in n out, åkte till nästa mall, åt efterätt på cheesecake å sedan däcka en trött emelie i sängen innan klockan ringde kl 4 (eller nej ngt hade blitt fel så den ringde ej men som tur va vakna jag ändå) så 20 över 4 stod vi på gatan å sa hej då för en andra gång å han fick börja köra tillbaka mot LA för att hinna i tid till jobbet idag. Är otroligt glad att han tog sej tid å köra sammanlagt 14 timmar för att få träffa mej ett dygn! Jag inpuls shoppade även igår ett par stövlar , normalpriset på dem var 400 dollar.Så jag har intesett nu att jag kommer överstiga min fina budget jag hade innan jag åkte hit. Så nu försöker jag resonera med mej själv om jag ska få överstiga bugeten , eller vad som ska strykas ifrån min shoppiglista... svårt det där. Idag har jag vart å shoppat lite mer, å sedan varit med barnen resten av dagen å kvällen. vi har haft playdate med johanna å hennes barn. Imorgon styrs bilen till outletten med johanna å vilde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0