I <3 Cali

Okej, min första dag var toppen!
Jag vaknade kl 7, sprang ut till barnen som satt och kollade på tv. Dem märkte inte först att det var jag som kom ut så fick inte så värst mkt uppmärksamhet först. När de insåg att det var jag blev jag överröst med kramar !! Sedan fick jag välkomstpresent, kan visa er sedan vad! :) sedan kom förfrågningen om jag kunde följa med å köra den till skolan, fine jag var sliten, stank efter all flygning å såg förjävlig ut men vad gör man inte.

Så jag å min värdmamma körde dem till skolan, jag följde den in å mötte sedan upp min värdmamma igen! Vi gick självklart å köpte kaffe å sedan visa hon mig hennes nya kontor, vi hade ett givande samtal å sedan körde
Hon mig hem. då blev de dusch , frukost å ringa Ryan ! Han har ju flyttat till LA å jobbar alla dagar utan torsdag denna veckan .så vi skulle ej ses först. Men så ändra han sej. Så han ska köra upp sent ikväll (onskv) kommer komma hit torsdag morgon runt kl 5. Å sedan måste dm köra tillbaka torsdag kv för
Å va i tid. Kan ju tillägga att bilresan tar ca 7 h en väg.!

Aja sedan drog jag å emma till efterlängtade northgatemall å påbörjade min shopping! Ojoj :) sedan blev de lunch å efter det äntligen en skinny vanilla!! Anna jag tänkte på dej<3

Sedan hämta vi barnen, de blev baseball, läxläsning å fishtaco,

Idag blir det shopping inne i San Francisco downtown och sedan barntid å sen äntligen Cheesecake factory!!

Varit vaken sedan halv sju, nu är kl halv åtta å jag väntar på att den ska bli åtta så solariumstället kan öppna så jag kan åka dit eftersom jag tog med nej allt regn hit! Bah.

Blogg.se har skaffat sej app i iphonen nu så det kmr bli betydlig bättre med bloggningen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0