Fredagen

jaa... fredagen var väl ganska mysig, vaknade vid 11 tiden av att min väska äntligen kom ! :) Gick upp å åt å fixa lite... sedan gick jag å la mej en stund igen å skulle napa till 1 tänkte jag, glömde dock ställa kl å vakna halv 3, men men , hade ju sovit jättedåligt på natten så gjorde inget.

Fixade iordning mej å åkte sedan in till stan för å möta anna. vi börde med å köpa kaffe, sedan gå till banken för å se om vi hade fått lön, vilket vi hade.  Å då började shoppingen. Jag skulle ju ej shoppa ngt för jag tyckte att jag hade shoppat tillräckligt i usa. Men lyckades ändå på ngt sätt komma hem med 2 par skor, 2 shorts å en vinterjacka.. mej i ett nötskal :)

Efter att tillbringat ngra timmar på shoopping (anna var den sega för en gång skull jag brukar alltid få ha folk vänta på mej, kändes skönt att de va tvärtom för en gång skull) , så åkte vi hem å lagade tacos, längesedan jag åt de sist :).  Efter de började vi fixa oss å försökte bli snygga inför utgången, om vi lyckades lr inte vet jag dock inte men anna såg rätt het ut iaf.

Drog in till stan, hade inte en susning vart vi skulle gå, så vi började med trogna luux, eftersom vi ej hade jobbat på kvällen va vi ute i god tid, eftersom vi hade tänkt dircka lite där med. men aah, luux hade ej öppet i 20 års baren så de sög ju , ( man får ej dricka sprit i norge ute om man ej är över 20) . de va även lite folk å dålig musik. Så vi drog vidare, leta efter fugazi hur länge som helst, kom dit. Alla hade sagt att de va så jävla bra... det var, "eyyyyyyyyyyyy whaaaaaaaarap. " . ja, vi shotta endel iaf eftersom dem hade riktigt dricka där. sedan fick vi höra att de hade blivit mkt folk på luux igen så då drog vi dit. hela kvällen i sej var jävligt lam å jag var på rätt dåligt humör faktiskt, så ja  , blev inte så grym utgång som tänkt men men . 

när vi kom hem var de omöjligt att somna så jag satt vakna vid datan till halv 7, sedan låg jag vakna i sängen ytterligare en timma. vakna vid 11 då anna gick upp för å gå till jobbet. Nu sitter jag här å funderar  vad jag ska göra av resten av dagen innan jag skulle börja jobba igen, första dagen på 15 dagar, wooop, undra hur de går ;P

borde packa upp men har fan ingen energi till de, har planerat att de ska bli min söndags syssla då jag ändå verkar va själv hela dagen, som idag iofs, som varje dag. aja . var duktig å tog med mej kameran igår för jag skulle ta massa bildeer, efter första  bilden märker jag att minneskortet ej sitter i, hoppas den sitter i datan annars har jag misst de få bilderna jag tog i usa :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

You were smokin' hot, as always babe! :-)

2011-10-15 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0