expert på inpuls shoppa

rumpnisse i dagen vad arg jag är å vad jag hatar min data ! den är cp å hoppar i texten hela tidne å går bakåt av sej själv så allt jag skrev försvann.. skulle iaf säga att jag vart här hälften av daagarna nu å slösat alla mina pengar som min budget sa att jag fick slösa. så nu är mitt svenska konto inprincip tomt å jag har glömt koderna till min norska internetbank hemma så kan ej gå in å föra öveer pengar å mitt norksa kort funkar ej här. Å jag har fortf hälften av alla saker jag skulle köpa här kvar å köpa plus alla presenter så de känns skit bra verkligen. Att jag ska vara så jävla duktigt på att inplus shoppa, helt otroligt. Fick sådan ångest så jag hoppade utgången. va uppklädd från topp till tå med klänning å highheels å hela köret. så insåg jag hur mkt back jag låg fick ryck å sa att jag skulle stanna hemma. så nu är brudarna å partar utan mej åjag ska läggga mej å sova för imorgon ska jag träffa hela tjocka släkten typ. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Emelie då! Tänk att jag står där och slår dig på fingrarna varje gång du tänker impulsshoppa!



Jag har skickat ditt norska personnummer till dig på facebook, har du inte fått det?

2011-10-09 @ 15:10:39
Postat av: Anonym

Du måste visa allt du köpt i din blogg!:) Älskar din stil!!!

2011-10-09 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0