en solstråle på gatan

Idag är dagen förjävlig rent ut sagt. Jag gick å la mej alldeles för sent, klockan 2.
Kunde ändå inte somna, låg i soffan å försökte sova där å lyssna på musik till kl 3.
Gick in till sängen om bättre hopp om sömn, mej nej. Ingenting.

Hade ställt kl på halv 9 å 9 men vakna inte av den så vakna runt 12 sedan ändå. Men energin är på noll. varje gång jag  slår upp ögonlocken åker dem ihop igen. När jag går upp ur sängen hoppas jag på att jag ska hålla hela vägen till soffan utan att svimma för jag ser typ bara svart. så somnar jag i soffan igen när jag kommer dit.

Runt 4 tiden, efter att ha somnat om 3-4 gånger idag, tvinga jag mej själv att gå å handla. Gick motvilligt iväg å går förbi ett dagis när jag går till affären. så står det en liten tjej där i 3-4 års åldern . "heej!!" hej svarar jag tillbabka. "Vem är du mamma till?? :)" frågar hon mej då auuush gullunge, jag log å försökte förklara att jag ej var mamma till någon, men hon förstod inte så pappan tog över å försökte förklara till henne. haha. Det var dagens leende för mej iallafall. :)

Nu måste jag åka till jobbet om en timma, så ska försöka få på mej riktiga kläder, några koppar kaffe kanske så jag ej somnar igen, lite mat kanske även om allting bara äcklar mej .
Har en dålig känsla i kroppen idag. springer runt med dåligt samvete även om jag ej vet om jag borde ha det eller ej.
Imorgon fyller min sambo år iallafall å jag har tänkt å vara på topp. Om detta ej ändras snart tvingas jag väl till ett besöker hos farbror doktor ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0