dålig uppdatering

sjukt dålig uppdatering jag vet.
men mår inte på topp just nu . varken fysiskt eller psykiskt.
Är sjukt svag för kan typ inte äta ngnting. mår illa mest hela tiden  å får ej i mej ngn mat å de jag får i mej får jag ej behålla. så orkar typ inte göra ngt annat än sova å jobba. Har precis ätit lite å har sjukt ont i magen nu.

snart kommer anna hem, blir väl att tjöta lite med henne å sedan försöka sova igen. vart ledig idag å ledig imorgon med. imorgon ska jag försöka komma mej ut å göra ngt.

natten folkets :)

Kommentarer
Postat av: martina

Hoppas du mår blir bättre snart! :) <3

2011-10-21 @ 10:22:56
Postat av: lisa

Hej, jag undrar hur du gjorde när du bestämde dig för att åka sim au pair till USA :)? Vilken sida var du inne på etc ?

2011-10-21 @ 11:12:38
Postat av: Mamma

Hej Älskade dotter !



Du får vara rädd om dig och ta hand om dig ordentligt <3<3<3<3 Krya på dig <3<3<3<3 Ses snart. Älskar dig puss och kram

2011-10-22 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0