Dag 2

Vaknade runt sex tiden, låg på facebook på mobilen i över en timma och väntade på att kl skulle bli 8 å solariumstället skulle öppna. Gick upp, satte mej i bilen som är 2 gånger större än den jag brukade köra, igendimmade rutor, mindes inte ens hur man la i backen för det va så längesedan jag körde bil, men vi utmanar ödet å backar ner ifrån våran branta backe som går emellan vå murar (som jag råknat backa in i förut) men det gick fint denna gången som tur var. Drog å sola, gubben kände nog igen mej eftersom jag var är där var och varannan dag månaderna innan jag ´åkte hem, Köpte en veckas fri solning iaf :) dock råka jag bränna mej lite idag så är lite rödrosig om kinderna :P Sedan hem å byta om å äta fruksot för å sedan åka in till stan med emma. Vi började med en skinny vanilla på starbuks, ofc! (å anna, dem säljer sirapen på flaska så ska köpa med mej hem !!!!!!!!loooooove it, !) Sedan började shoppingen, började med Macys för att gå in å kolla på mina blivande väskor.. Jag har sååååå jävla svårt för å bestämma mej vilken/vilka som ska få följa med mej hem´. Ingen som har lust på att köpa en vit eller svart Michael Kors väska? Eller en svart eller beige/brun juicy couture väska ? Eller en stor eller lite svart Guess väska?? Känns mer okej att köpa nya om man säljer dem gamla.. Så om någon är intresserad så skriv så fixar jag bild. Dem är alla ca 6-8 månader gamla, alla är nästan tyvärr helt oanvända och en är använd i ett par månader :) Efter macys blev det iaf victoria secret å sedan hamnade jag på mitt älskade marshalls ! hahah , jag hittade min favorittrosor där, så jag köpte upp alla som fanns i min storlek ! haha . kan ej gå miste om de chansen eftersom dem ej finns så ofta. Ska åka upp till marshalls i novato snart å se om de finns mer där :P blev lite presentshoppibng också. Sedan hann vi ej med så mkt mer än en jamba juice innan vi skulle hämta barnen, å nu sitter jag här å ska snart napa lite. Måste hålla mej uppe sent ikv för ryan kommer till marin runt 23. igår somna jag som en bebis 21.30. Vid 7 tiden blir det efterlängtade Cheesecake fatory också. BRA dag med andra ord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0