Bil

Tydligen har min värdfamilj bytt au pair bil igen... en tredje gång nu.. så nu kör vi tydligen en toyota..
vilket gjorde mej rätt nervös eftersom jag helst vill ha min lilla smidiga volvo som jag vet exakt vart jag hade när jag fickpakera å hur den fungerade.

Att jag inte kört bil på 6 månader å sen ska ner å sätta mej å köra i usa är lite småläskigt. men av någon anledning är jag mer nervös över att köra bil i sverige, än köra bil i USA, trotts att det är betydligt mer å tänka på i usa. Där är det liksom highway som är 7 filiga , å man ska av å på å byta å vänster svväng på rött mm.. men är väl antagligen mindre nervös över de pga att jag senast körde bil i usa ett år, å jag vet att jag kommer köra automat !

Aja vi får se hur de går, Emma har lovat mej körlektion när jag kommer ner ;)



denna bil har vi tydligen nu... lägg märke till hur jag fortf säger vi. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0