25 oktober

jaa undefär ingenting av dagen gick som den skulle...
Efter att uppvaktat anna på morgonen somna jag ju om å sov förlänge, var lite seg på å duscha å fixa mej så blev lite sent iväg till shoppingmallet, fixa iaf allt de jag skulle fixa...

Mötte upp anna på Majorstuen, vi gick ut å åt middag, redan då märkte jag att hon ej var helt i fas. Efter middan gick vi förbi apoteket på vägen till tbanan. å där började hela helvetet. Anna börjar må illa. Hon går ut ett tag, vi går och köper vitpeppar.  Sedan har kvällen bara bestått av spyor ungefär :(

Jag har ju en enorm enorm spyfobi och har de senaste veckorna vart väldigt orolig över om jag kommer bli magsjuk i vinter eller inte nu när jag ej bor hemmma hos mamma å hur jag ska klara detta om jag börjar må illa å spy. Sedan fick massa på annas jobb magsjukan och tankarna börja stressa mej ännu mer. Å nu kom skiten och hälsa på i vår egna lägenhet. Hos skönheten jag delar säng med varje dag. Jag är helt knäckt. Blir jag magsjuk är det typ dödens för mej. Jag ser oftast på Anna när hon börjar mår illa å om någon filmade oss i vårt hem nu borde de se jävligt roligt ut. vi kan sitta i tv rummet å prata. så kollar vi på varann, å båda hoppar upp ifrån soffan/fotöljen och springer allt vad  vi kan. jag in i sovrummet med mobilen och musiken i högsta hugg. pressar in hörlurarna så hårt jag bara kan i öronen så dem är helt ömma nu ;( Å stackars fina anna in på toan för å ha en ännu värre upplevelse ;(

tycker så synd om henne att bli sjuk på sin egna födelsedag. Så vi har ej haft vårt födelsedagsmys jag hade planerat för henne å hon har faktiskt ej fått sin present heller ;( vi får ta de en anna dag. Jag hatar min fobi den förstör så sjukt  mkt för mej . klarar ju knappt av att åka buss längre :/ Aja, jag hoppas hon kryar på dej iaf å mår bättre imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0