2 dagar

Jaa min USA resa närmar sej, men det gör inte jag.
Det känns som resan är lika långt bort som den var när jag bokade den. vet inte varför.
Kanske för jag inte börjat packa, inte börjat kolla på hur jag ska ta mej ut till flygplatsen, inte skrivit ut biljetter eller något.

Det ska bli huuuur kul som helst att komma ner dit å träffa famiiljen , barnen å alla igen. Men samtidigt är jag rädd att jag kommer bli sjukt rastlös å va där i 9 dagar, utan ryan, utan alla mina gamla au pair kompisar, å bara familjen. kommer bli lite som om att jag jobbar. men men glädjer mej.

Samtidigt som jag bara vill vara kvar här, jobbba, va kvar å träna när jag äntligen kommit igång med träningen. Det kommer ju skita sej som fan i USA. kommer ju inte kunna låta bli mina favoriter : Kitkat med mörkchoklad (som ej finns här) Forzen yoghurt, Skinny Vanilla på starbucks å In n Out. Jaaa, får nog åka å besöka mitt fina gamla Golds gym å se om de kan göra en deal till mej för en vecka . Åh så jag saknar Zumban där med Tika.
Jag å Anna var på zumban här i Oslo förra veckan. Jag höll på å sö av besvikelse. vi typ gick runt å spela luftgittarr till raggarmusik lr ngt. fyfan, ja de va inget shakeitshakeit där inte ! ;(

Idag har jag ont i varje kroppsdel på kroppen ungefär, efter träningen i torsdags å fredags. De var tänkt att jag skulle palla mej till gymmet idag också, dock har jag inte bestämt om jag ska få vilodag idag å åka till  ikea... eller om jag ska bita i det sura äpplet å gå dit ... vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, alltså... jag dör av skratt "gick runt och spelade luftgitarr till raggarmusik" ... hahahahah åh, så jävla dåligt alltså !!!

2011-10-02 @ 13:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0