Vit hårboll

Innan vi köpte vår fina Zorro för en väldans massa år sedan så kollade vi ju i en massa hundböcker jag å min familj.. Å jag var hel nerkärad rasen Samojed. ett vitt hårigt litet charmtroll.. Försökte med min bästa övertalningsförmåga övertala pappa att vi skulle ha denna ras, utan framgång. vilket är väl tur det annars hade vi aldrig fått Zorro <3

Men i förrgår när jag å Anna var påväg till Tbanan satt en liten hund av denna ras utanför en affär och väntade på sin husse. Hon var vääärldens charmtroll å pratade med mej hela tiden å försökte komma fram till mej. Hon skällde ej utan pratade verkligen. Vi stod där tills hussen kom (för om ingen kom ville jag sno med mej henne hem hahah ) . Jag fråga iaf om jag fick klappa , så satten mej ner å blev då överfallen av hunden som hoppa upp å pussa mej. Hundar brukar vanligtvis inte få pussa mej för tkr det äckligt men hann knappt reagera nu . haha . Hon var iallafall svensk hon också (hunden asså) Å vi blev bästisar ;) Haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söt <3 Man kan inte sluta titta på denna fina hund, men kan föreställa mig hur hon ser ut efter att ha varit ute i regn o slask hua nej tack <3

2011-11-17 @ 07:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0