Torsdag

Idag var det torsdag... Jag skulle egetnligen upp å träna tidigt imorse men när jag vakna hade jag så sjuuuuuuuuuukt ont i kroppen. Jävlar vilken smärta det va. det var ju tom smärta bara av å ligga i sängen ! Jag var nämligen å träna igår , första gången på mkt länge. de satte sina spår idag. Hade glömt att de gjorde såååå ont å ha träningsvärk. det värsta va axlarna för de gick ju typ inte å ligga på sidan liksom!

så jag tog en lååååååååång sovmorogn (som vanligt) . lite för lång.. Sedan gick jag upp, lagade lite tacos i min ensamhet å drog därefter in till stan å mötte upp Elin. Vi gick runt på stan å kika i affärer. var inne i massa mysiga pyntaffärer å kolla på massa julsaker ! Så mysigt ! Härligt å vara med ngn som längtar å gillar julen lika mkt som jag gör ! Anna delar ju tyvärr inte riktigt det intresset med mej ! Så nu har vi bestämt att vi ska åka till IKEA snart å shoppa loss å äta köttbullar ! :)

Sedan blev de jobb för hela slanten.. å det var en riktigt bra kväll på jobb faktikst ! Lagom med folk, pratsamma gubbar som vanligt, å bra tips så jag gick hem nöjd även om jag fick ta en sen tbana hem . Väl hemma låg anna  å sov som vanligt när jag kommer hem. har typ itne snackat med den tjeje på riktigt sedan mina föräldrar var här. Riktigt deprimerande. saknar henne , undrar när vi ses nästa gång.. Kanske på måndag om hon ej jobbar på ica då.

Orkar inte blogga mer.. Ny design kommer på bloggen inom snar framtid också. eftersom det är över ett halvår jag avsluta mitt liv som au pair är det väl dags . :P

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej är det verkligen ett helt halvår sen du åkte hem? OMG fast i för sig du har ju hunnit med massa under tiden också. Verkar som allt är bra med dej!? btw hur kom det sig att det blev Norge? och inte någon annan stans i sverige?

2011-11-11 @ 21:05:59
URL: http://mysocalledlifeinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0