Tisdag

Som inte alla vet är jag hemma i sverige sedan 2 dagar tillbaka. Blev ledig och kände att jag behövde komma hem å få mammas mat å kärlek lite ;) Hahah . nej största anledningen till att jag åkte hem var för att överraska min kära kusin å säga hejdå till henne innan hon drar till thailand och australien på obestämt tid! Inte alls avis på att hon ska dra till värmen nu och uppleva massa äventyr !

Kom hem i måndagskväll, då åt jag med familjen och åkte sedan å myste med Sandra å Malin..
Tisdagen sov jag ut, sedan spenderade jag dagen med fina mamma, vi var och handla och lite sånt som jag faktiskt tkr om å göra. älskar att handla mat haha . På kvällen kom min kusinfamilj hit. Dem hade ingen aning om att jag var hemma. Så skulle ludde gå upp å hämta hennes "present" Å ner kommer han med mej på ryggen ! hahah, 2 sekunder hade jag en kusin som överföll mej med kramar <3. vi hade en otroligt god och mysig middag med thai- inspirarion . Helbra kväll. När dem hade åkt gick jag bort till jimmy för att träffa honom lite, knappt hunnit se honom på 2 år.

Och idag har jag mysigt ännu mer med Olivia. vi gick på stan, var å köpte kebab pizza å tog med hem till henne,, hängde hos henne ett tag, kolla på all hennes packning :) haha sedan blev de stan en sväng igen å sen lite tid här hemma hos med ! efter det åkte jag till Malin å träffa malin å sandra igen ! Så mysigt att ha någon å hänga med på kvällarna! Vet inte om jag börjar bli gammal. men börjar sakna falköping mer å mer faktiskt ! Eller vet inte om jag sakna Falköping men saknar Alla mina nära  å kära jag har här !

Imorgon bär det av till Oslo igen ! Dock inte ensam , tar med mej hela tjocka familjen! Nu är det deras tur och se hur jag lever mitt liv där borta ! Ska bli jättemysigt och visa dem hur jag har det ! Ska bli skönt å träffa anna igen med, även om jag bara varit borta 2 dagar. Jag har sån sjuk separationsångst ifrån allting. Allt å Alla. enligt Blondinbella tror hon det är något som är vanligt hos skiljsmässobarn. Och jag tror det kan ligga ngt i det. Tkr det är jättejobbigt att skiljas ifrån folk jag tkr om ! Så är jättejobbigt å ha kära på så många olika ställen! Å skiljas från saker man ej får se igen är jättejobbigt med ! Säga hejdå till ngn man kommit nära, men man aldrig får träffa igen . När jag skiljdes ifrån min favvoritbil vi hade haft i min bil grät jag ju tom.. Ja jag är då inte normal!

image description

Såhär såg jag ut imorse när jag skulle ut på stan med kussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0