Sko-orgasm

Jag har ett tag kännt ett efterlängtat tryck efter nya höööga svarta snygga skor.
Jag fann dem idag, kollat på dem förut men vart slutsålt överallt där jag letat. Idag hittade jag dem å de fick följa med hem !



Jag å Anna vill snarast möjligast bege oss till nordby Center efter att jag vart där med min familj förra veckan ! de fanns massa affärer där å vi vill till svensk mark lite å handla mat, julklappar å saker till oss själva . saken är bara att anna endast är ledig söndagar... Å jag jobbar varje söndag hela nov å dec !! ;( Så blir att försöka fjäska med min chef lite å se om jag kan få byta  :)

Just nu sitter jag å kollar på film med anna, dricker the, å skriver önskelista till mamma , haha :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha Du och dina Skor <3 Synd bara att vi inte har samma storlek tänk vad skor jag skulle få ta över efter dig då :) :) Önskelista till Tomten ja och en till Mor det blir jättebra. Vad mysigt med lite filmtajm och the kram <3 Hälsa Anna ....

2011-11-14 @ 16:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0